SUPERNINJA KURURO i el braçalet mestre.
Volum 1 de les hilarants aventures de Kururo.
Per a arribar a ser un bon ninja necessites concentració, coratge i decència. Jo no tinc res de tot això. Però soc el millor!
Et contestem a l'instant
Qualsevol dubtes que tinguis, et contestem a l'instant, per email, whatsapp o telèfon.
Per a arribar a ser un bon ninja necessites concentració, coratge i decència. Jo no tinc res de tot això. Però soc el millor!
Diu la llegenda que, més enllà dels pantans de la perdició, després de creuar els volcans de l’infern i de girar a mà esquerra a la parada de xurros, hi havia el temple de Matxu-kan, un lloc sinistre i rude on entrenaven els ninges més letals de tot el planeta. El sensei del temple, el Gran Cap Cops-De-Puny, tenia fama de ser indestructible i immortal, i el seu aspecte era un misteri. Aquesta és la història d’un dels seus pitjors alumnes: el ninja KURURO! Un apassionat dels videojocs, les migdiades i la insurrecció; un negligent sense habilitats ni disciplina, un gamarús que, tanmateix, farà història. (Ehem, això ho dic jo mateix, he, he... Llegeix i descobreix per què soc tan grandiós!).
Especificacions
Dades sobre les mesures de les talles (Ample/Alt)
NEN
|
ADULT
|
3/4 anys [30 cm / 40 cm]
|
M [50 cm / 71 cm]
|
5/6 anys [35 cm / 45 cm]
|
L [54 cm / 73 cm]
|
7/8 anys [38 cm / 53 cm]
|
XL [58 cm / 75 cm]
|
+ o - 1,5 cm
4 altres articles a la mateixa categoria:
Han segrestat l'oncle Vims! La Ceci, en Moquet i la seva nova amiga Victòria abandonen Innòpia per intentar rescatar-lo. El rastre els portarà a un bosc que no és GENS normal: desaparicions, personatges fatídics, una boira estranyíssima i el més estrafolari de tot...: MUTANTS! Entre tant esdeveniment boig, podran la Cecília van Helsing i en Moquet alliberar el seu oncle? La resposta es troba en...
Morgan Ludd, un adolescent de catorze anys, és seleccionat per una agència de viatges turístics per realitzar un viatge per Sud-amèrica. El seu objectiu: creuar tot el continent, des de Cancun fins a Ushuaïa, sense fer servir vehicles motoritzats, per promoure les destinacions de la travel sky. En carreta, canoa, bicicleta o a cavall, Morgan anirà sortejant perills, alhora que fa amics i...
La Gorda de las Galaxias es uno de los personajes más curiosos de la historia del cómic español moderno. Publicada bajo las cabeceras de las revistas de Bruguera y de su heredero Ediciones B, en la Gorda de las Galaxias se reúnen la inocencia, el surrealismo, y el dibujo pop de los rotuladores de Nicolás. Humor absurdo y viajes espaciales son algunos de los ingredientes de esta recopilación de...
A la Lídia li fa molta il·lusió visitar el Saló del Manga amb les amigues. De sobte, però, apareixen ninges macs que intenten segrestar-la, i qui sap amb quines fosques intencions!És evident que torna a passar alguna cosa a l'altra banda.Per sort, la Lídia comptarà amb l'ajuda d'una nova alumna amb poders secrets.
error