SUPERNINJA KURURO i el braçalet mestre.
Volum 1 de les hilarants aventures de Kururo.
Per a arribar a ser un bon ninja necessites concentració, coratge i decència. Jo no tinc res de tot això. Però soc el millor!
Et contestem a l'instant
Qualsevol dubtes que tinguis, et contestem a l'instant, per email, whatsapp o telèfon.
Per a arribar a ser un bon ninja necessites concentració, coratge i decència. Jo no tinc res de tot això. Però soc el millor!
Diu la llegenda que, més enllà dels pantans de la perdició, després de creuar els volcans de l’infern i de girar a mà esquerra a la parada de xurros, hi havia el temple de Matxu-kan, un lloc sinistre i rude on entrenaven els ninges més letals de tot el planeta. El sensei del temple, el Gran Cap Cops-De-Puny, tenia fama de ser indestructible i immortal, i el seu aspecte era un misteri. Aquesta és la història d’un dels seus pitjors alumnes: el ninja KURURO! Un apassionat dels videojocs, les migdiades i la insurrecció; un negligent sense habilitats ni disciplina, un gamarús que, tanmateix, farà història. (Ehem, això ho dic jo mateix, he, he... Llegeix i descobreix per què soc tan grandiós!).
Especificacions
Dades sobre les mesures de les talles (Ample/Alt)
NEN
|
ADULT
|
3/4 anys [30 cm / 40 cm]
|
M [50 cm / 71 cm]
|
5/6 anys [35 cm / 45 cm]
|
L [54 cm / 73 cm]
|
7/8 anys [38 cm / 53 cm]
|
XL [58 cm / 75 cm]
|
+ o - 1,5 cm
4 altres articles a la mateixa categoria:
Us imagineu el monstre més incívic, lleig, pudent i mal educat del món, enamorat d’una fada delicada i bonica? Aquesta és la història de com en Grot- Grot Krank, el goblin més temible sobre la faç de la terra, s’enamora bojament d’una fada que viu als boscos. Només hi ha una cosa que pugui fer: conquerir el cor de la seva estimada, cosa que intentarà de totes les maneres possibles. Per a...
A ca l’avi, avui toca veure esports a la televisió. I no hi ha cap problema, perquè a la Lulú li encanta l’esport.Els Jocs Olímpics estan a punt de començar… Qui guanyarà més proves? La magnífica Supercolla de Vila Amable, liderada per la Super-Lulú? O els malvats de Vila Mal, dirigits per l’odiós Max Sim?S’han inaugurat els jocs catastrolímpics de les Illes Malabar. Que guanyin els millors!
Néixer d’un ou ja és una cosa sorprenent, però no és l’única cosa increïble que et pot passar si ets curiós i t’agrada fer amics. El Rei Ou està a punt de trobar-se amb els cridaners pipiyames, el pollastre René, la independent Catalina i l’amable Ieti, els excèntrics Juiyajumos, els perillosos ieiès, la lluminosa Sutra i una família amb trompa que s’alimenta de Cormos... però el Rei Ou no vol...
Morgan Ludd, un adolescent de catorze anys, és seleccionat per una agència de viatges turístics per realitzar un viatge per Sud-amèrica. El seu objectiu: creuar tot el continent, des de Cancun fins a Ushuaïa, sense fer servir vehicles motoritzats, per promoure les destinacions de la travel sky. En carreta, canoa, bicicleta o a cavall, Morgan anirà sortejant perills, alhora que fa amics i...
error