SUPERNINJA KURURO i el braçalet mestre.
Volum 1 de les hilarants aventures de Kururo.
Per a arribar a ser un bon ninja necessites concentració, coratge i decència. Jo no tinc res de tot això. Però soc el millor!
Et contestem a l'instant
Qualsevol dubtes que tinguis, et contestem a l'instant, per email, whatsapp o telèfon.
Per a arribar a ser un bon ninja necessites concentració, coratge i decència. Jo no tinc res de tot això. Però soc el millor!
Diu la llegenda que, més enllà dels pantans de la perdició, després de creuar els volcans de l’infern i de girar a mà esquerra a la parada de xurros, hi havia el temple de Matxu-kan, un lloc sinistre i rude on entrenaven els ninges més letals de tot el planeta. El sensei del temple, el Gran Cap Cops-De-Puny, tenia fama de ser indestructible i immortal, i el seu aspecte era un misteri. Aquesta és la història d’un dels seus pitjors alumnes: el ninja KURURO! Un apassionat dels videojocs, les migdiades i la insurrecció; un negligent sense habilitats ni disciplina, un gamarús que, tanmateix, farà història. (Ehem, això ho dic jo mateix, he, he... Llegeix i descobreix per què soc tan grandiós!).
Especificacions
Referéncies escpecífiques
Dades sobre les mesures de les talles (Ample/Alt)
NEN
|
ADULT
|
3/4 anys [30 cm / 40 cm]
|
M [50 cm / 71 cm]
|
5/6 anys [35 cm / 45 cm]
|
L [54 cm / 73 cm]
|
7/8 anys [38 cm / 53 cm]
|
XL [58 cm / 75 cm]
|
+ o - 1,5 cm
4 altres articles a la mateixa categoria:
Néixer d’un ou ja és una cosa sorprenent, però no és l’única cosa increïble que et pot passar si ets curiós i t’agrada fer amics. El Rei Ou està a punt de trobar-se amb els cridaners pipiyames, el pollastre René, la independent Catalina i l’amable Ieti, els excèntrics Juiyajumos, els perillosos ieiès, la lluminosa Sutra i una família amb trompa que s’alimenta de Cormos... però el Rei Ou no vol...
Dividida entre un videjoc i el seu proper examen d’Història,la Lulú espera sa mare, atrapada a la seva feina al Canal del Temps. Tot anava bé fins que el malvat Max Sim la zapeja davant seu i l’envia com una zombi a un món llunyà. És l’hora de la Super-Lulú! Trobarà la Supercolla a la seva mare, perduda en el temps? Podran arribar fins al final del viatge, fins al present? A Vila Amable tenen...
A la manera d'un conte, Marta Cunill ens ofereix un relat sensible sobre la preservació del nostre entorn i particularment de la vegetació.
La Cecília és la més petita d’una famosíssima família de Caçadors de Monstres. Tot i això, ella és tan bona atrapant aquestes bèsties com fent ganxet amb l’orella. Com cada estiu, la Ceci viatja junt amb el seu gos Moquet a casa del seu oncle. Però el pont que els porta fins allà està trencat i es veuen obligats a parar a Cacatòpia, on per culpa d’un malentès hauran d’investigar uns misteriosos...
error