Volum 3
La professora de la Lulú ha patit un «petit accident» una mica misteriós. Ha estat substituïda per... Mini Ma, la mare d'en Max Sim! La classe d'avui és molt senzilla: sobreviure fins al final del dia! Podrà la Super-Lulú salvar els seus companys de les urpes de la bruixa i dels seus convidats malvats com el vampir, l'ogre, el zombi i el monstre?
Et contestem a l'instant
Qualsevol dubtes que tinguis, et contestem a l'instant, per email, whatsapp o telèfon.
La professora de la Lulú ha patit un «petit accident» una mica misteriós. Ha estat substituïda per... Mini Ma, la mare d'en Max Sim! La classe d'avui és molt senzilla: sobreviure fins al final del dia! Podrà la Super-Lulú salvar els seus companys de les urpes de la bruixa i dels seus convidats malvats com el vampir, l'ogre, el zombi i el monstre?
Especificacions
Referéncies escpecífiques
Dades sobre les mesures de les talles (Ample/Alt)
NEN
|
ADULT
|
3/4 anys [30 cm / 40 cm]
|
M [50 cm / 71 cm]
|
5/6 anys [35 cm / 45 cm]
|
L [54 cm / 73 cm]
|
7/8 anys [38 cm / 53 cm]
|
XL [58 cm / 75 cm]
|
+ o - 1,5 cm
4 altres articles a la mateixa categoria:
Si vols ser ninja, necessites concentració, coratge i decència. Jo no tinc res de tot això, però soc el millor! Si no t’has llegit “Superninja Kururo i el braçalet mestre”, potser et preguntes per què en Kururo és invencible. Doncs perquè porta un braçalet mestre, que permet desbloquejar tota mena de poders: vides infinites, invulnerabilitat, superforça, boles de foc, visió làser... Bé, ja...
Per a arribar a ser un bon ninja necessites concentració, coratge i decència. Jo no tinc res de tot això. Però soc el millor!Diu la llegenda que, més enllà dels pantans de la perdició, després de creuar els volcans de l’infern i de girar a mà esquerra a la parada de xurros, hi havia el temple de Matxu-kan, un lloc sinistre i rude on entrenaven els ninges més letals de tot el planeta. El...
A ca l’avi, avui toca veure esports a la televisió. I no hi ha cap problema, perquè a la Lulú li encanta l’esport.Els Jocs Olímpics estan a punt de començar… Qui guanyarà més proves? La magnífica Supercolla de Vila Amable, liderada per la Super-Lulú? O els malvats de Vila Mal, dirigits per l’odiós Max Sim?S’han inaugurat els jocs catastrolímpics de les Illes Malabar. Que guanyin els millors!
La Gorda de las Galaxias es uno de los personajes más curiosos de la historia del cómic español moderno. Publicada bajo las cabeceras de las revistas de Bruguera y de su heredero Ediciones B, en la Gorda de las Galaxias se reúnen la inocencia, el surrealismo, y el dibujo pop de los rotuladores de Nicolás. Humor absurdo y viajes espaciales son algunos de los ingredientes de esta recopilación de...
error